Ješprenjeva solata s češnjevim paradižnikom

Ješprenjeva solata s češnjevim paradižnikom Prihaja čas, ko bo za kosilo ali večerjo čisto dovolj, če je na mizi velika skleda solate. Pa naj bo kakršna koli. Zame so najboljše tiste solate, katere so kombinirane z različnimi živili. Ena izmed takšnih solat je tudi  ješprenjeva solata s češnjevim paradižnikom. Ta vas bo nasitila in oskrbela z mnogimi zdravimi elementi. Za

Češnjev smoothie

Češnjev smoothie Moj najljubši sadež so sigurno češnje. Ni jih čez sveže nabranih, z roso umitih češenj.  V času sezone si vsako jutro natrgam pest češenj z domače, ne škropljene češnje. Nekaj jih gre takoj v usta, nekaj pa direkt v smoothi maker. Češnjev smoothie je balzam za moj želodec, ki me nasiti, obenem pa tudi odžeja.

Piščančji zrezki v smetanovi omaki

Piščančji zrezki s smetanovi omaki Če imate v hladilniku piščančja prsa, ali pa piščančji file, smetano, pršut in malo sira, lahko pripravite odličen obrok. Vse te sestavine zagotavljajo, da lahko brez posebnega truda in znanja pričarate odlično jed, ki jo lahko brez zadrege ponudite tudi gostom. Piščančji zrezki v smetanovi omaki so zagotovilo za odlično kosilo ali večerjo. Za pripravo

Bananin smoothie s konopljinimi semeni

Bananin smoothie s konopljinimi semeni Vse več ljudi se zaveda, da morajo za svoje zdravje sami poskrbeti. Največ kar lahko naredijo zase je to, da se zdravo prehranjujejo. Najbolje je, da o tem premišljujemo že zjutraj in tako pričnemo dan z zdravim obrokom. Toplo priporočam, da si že navsezgodaj privoščite bananin smoothie z konopljinim semenom. Top izbira! Za pripravo potrebujem:

Jagodni smoothie z rabarbaro

Jagodni smoothi z rabarbaro Jagodni smoothie  z rabarbaro je odličen napitek za pričetek lepega, energije polnega jutra. Lahko je odličen zajtrk ali  malica. Priporočam, da si ga v sezoni svežih jagod večkrat privoščite, saj so sveže jagode najokusnejše. Drugače pa tudi zamrznjenim nič ne manjka. Torej, če so vam jagode obilo obrodile, si le naredite nekaj zaloge za zimske

Špinačni smoothie

Špinačni smoothie Špinačni smoothie je eden izmed tistih napitkov, ki so bogati z hranili, vlakninami in imajo zelo malo maščob. Zaradi vseh teh lastnosti so odlični tako imenovani »kurilniki« maščob. Torej, če imate kakšen odvečni kilogramček, si špinačni smootie lahko pripravite že za zajtrk. Saj veste, poletje je pred nami. Za pripravo potrebujem: Špinačo (najboljša je sveža)

Čokoladni smoothie

Čokoladni smoothie Čokoladni smoothie je odličen napitek  za tiste, ki imajo radi vse, kar diši po čokoladi. Za pripravo potrebujem: Kakav v prahu – 2 žlici Avokado – ½ Banano – 1 manjšo Grški jogurt – 1 kom Mleko – nekaj žlic Nekaj kapljic vanilijevega ekstrata Vse sestavine dam v smoothie maker (multipraktik) in dobro zmiksam. Kremasti

Smoothie z rdečo peso in malinami

Smoothie z rdečo peso in malinami Smoothie z rdečo peso in malinami je napitek, ki vam bo pognal kri po žilah. Preproste, predvsem pa zdrave sestavine omogočajo prav poseben okus. Z malo domišljije ga lahko še lepo okrasite in ga ponudite tudi ob posebnih priložnostih. Za pripravo dveh porcij  potrebujem: Olupljeno in naribano surovo rdečo peso – cca malo skodelico Mango

Smoothie z ananasom in lešniki

Smoothie z ananasom in lešniki Smoothie z ananasom in lešniki je odličen napitek, ki ga toplo priporočam že za zajtrk. Za pripravo potrebujem: Ananas (sveži ali konzerviran) – 1 skodelica Zrelo banano – 1 manjšo Pomarančo – ½ Ingver – ščepec Zdrobljeni lešniki – 1 žlica Vodo – cca 1 dl Vse sestavine dam v smoothie maker (multipraktik) in jih

Hruškov smoothie

Hruškov smoothie Za lepo in zdravo jutro priporočam hitro pripravljeni hruškov smoothie. Hruške nikoli ne olupim, le dobro jih operem z vodo in narežem na primerne koščke. Za pripravo potrebujem: Zrelo hruško – kom 1 Grški jogurt (lahko je navaden) – 1 kom Mleko (odlično je mandljevo) – cca 1 dl Valjani oves – cca 1 pest

Brusnični smoothie z borovnicami

Brusnični smoothie z borovnicami Jesen je tu in zadnji čas je, da poskrbimo za imunski sistem. Brusnični smoothie z borovnicami je prava bomba antioksidantov, ki bodo pomagali, da bo vaš imunski sistem dobro pripravljen za napad raznovrstnih bacilov. Za pripravo potrebujem: Brusnice – cca 1 pest Borovnice (lahko zamrznjene) – cca 1 pest Naribano rdečo peso – 1 malo

Smoothie s češnjami in baziliko

Smoothie s češnjami in baziliko Ste ljubitelji bazilike? Potem jo lahko uporabite tudi pri izdelavi različnih napitkov. Lahko si pripravite smoothie s češnjami in baziliko. Bazilika  vsebuje tudi protivnetne spojine, tako da se priporoča ljudem z artritisom. Prav tako je odličen vir magnezija, železa, kalcija, kalija  in vitamina C. Zdaj smo sredi sezone slastnih češenj. Le zakaj ne bi kombinirali